Kwaliteit kent vele vormen. Zo is er de voedselkwaliteit, de bekwaamheid van onze medewerkers maar ook het niveau van onze service wordt als kwaliteit benoemd. Klanten geven HOF een 9 en dat is al snel een paar tiende punten meer dan onze beste collega’s. En dan heeft u de lovende referenties nog niet gelezen.
Bij HOF hoort kwaliteit er dus vanzelfsprekend bij.
Kwaliteit begint bij ons met onze wens om gasten beter, gezonder en duurzamer te laten eten dan ze thuis doen. Zo gebruiken we geen halffabricaten, worden alle gerechten ter plekke vers bereid of gecontroleerd en geproduceerd in onze eigen grootkeuken. Onze inkopen passen we aan de wensen van de klant aan en we kiezen niet voor bundeling bij aanbieders. Hierdoor blijft de opdrachtgever in controle - weliswaar binnen onze kwaliteit- en duurzaamheidsnormen. Daarbij verdient service en dienstverlening een 9 van onze klanten via Trustpilot. Maar kwaliteit is natuurlijk ook hygiëne. Een vooraanstaand bureau voor hygiëne en voedselveiligheid gaf tot driemaal toe een 100% score aan cateringlocaties van HOF.
Naar Passie